Followers

Thursday, 15 November 2012


yes ! i liked it .
love u sayang ( Muhd Izzat )


pic kenangan g KL with Muhd Izzat ..

LoVeLy ~~

awAk oHH awAk ! mana awAk ni ? 
rIndu lhA dekAt awAk <3 (gewdik kejap) .
'muhamadizzat'
17.11.2012 genAp lhA setahUn kitA kapEl kAn awAk ?
macAm xcAye je .
macAm-2 dhA kitA laLui berSama kan-3 ?
sayA nAk cakAp ni sayA sYg awAk tapi , sayA xtAhu lhA awAk sYg sayA ke x .
sayA harAp hubunGan kitA ni keKal lha .

@_@

sayA tanAk kitA gadUh-2 lg . sayA tanAk sour sayA nAk swEEt ..
hee .
k papai ~~
solat maghrib dulu .

Monday, 12 November 2012

Assalamualaikum penghuni blogger sekalian .
dah lama mira tinggalkan blog ni .
bz lha . maklumlah SPM candidate . hee :)

continue okeh .
mira nak cite sal sorg budak yang bernama Muhd Izzat .
ni dea orgnya :-


haa .  ni dea .
nama:Muhd Izzat b. Zaharin
umur:16 tahun dan dilahirkan pd 06 Mei 1996 ,
seorang yang pemarah .
tapi dalam kemarahannya e2 msih trdpt ksih syg y sgt ternilai . hee :)

sebelum tuh layan pic ni dulu .
zasss ~~


ok . Izzat ni seorg y pnyabar sbb ap y mira buat
kat dea-2 sntiasa cool .
mrh un hanya sbgai teguran .
okeh lha . stop cni dlu .